Blog

You Are Here:

מוזיאון מקסי ברומא

Posted on | Posted in Exhibition

המוזיאון נמצא מספר קילומטרים מחוץ למרכז רומא והמעבר מהאומנות הקלאסית המעטרת כל פינה ברומא אל האומנות המודרנית הוא חד ומרענן. המבנה החיצוני הלא שיגרתי והמונומנטאלי של המוזיאון, משלב צורות גיאומטריות, בלתי צפויות שזורות זו בזו, אך יחד עם זאת הרמוניות, תחושת ההרמוניה אפילו מתחזקת כשמטיילים באזורים הפתוחים שמסביב למבנה.

המבנה מזכיר בצורתו זרימה של נהר וחוויה זו מלווה את המבקרים במיוחד בחללים הפנימיים של המוזיאון. שילוב החומרים הקונטרסטי של בטון, קירות שחורים, תאורה לבנה, מדרגות מתכת וקירות שקופים בתוך ממדיו המונומנטליים של המבנה הם חלק חשוב מהחוויה.

המבנה משמש כמוזיאון לאדריכלות וכמוזיאון לאומנות מודרנית. אחרי שסערת ההתלהבות מהמבנה שוכחת קמעה.. נסחפנו לתוך התערוכות המוצגות שהיו חדשניות ואפילו מרגשות. אחת הטובות שבהן ביקרנו הייתה תערוכת GRAVITY – “תאר לך את היקום אחרי איינשטיין”, מסע דרך מושגי מפתח כמו זמן-מרחב, משבר, גבולות, הפרויקט הוא תוצאה של שיתוף פעולה של המוזיאון עם “סוכנות החלל האיטלקית”.המבנה משמש כמוזיאון לאדריכלות וכמוזיאון לאומנות מודרנית. אחרי שסערת ההתלהבות מהמבנה שוכחת קמעה.. נסחפנו לתוך התערוכות המוצגות שהיו חדשניות ואפילו מרגשות (ועיצוב ביתן תערוכה זה לא דבר של מה בכך). אחת הטובות שבהן ביקרנו הייתה תערוכת GRAVITY – “תאר לך את היקום אחרי איינשטיין”, מסע דרך מושגי מפתח כמו זמן-מרחב, משבר, גבולות, הפרויקט הוא תוצאה של שיתוף פעולה של המוזיאון עם “סוכנות החלל האיטלקית”.